8. ročník
Špeciálne komplexné úlohy, príklady, učivá zadávané počas dištančného vzdelávania, ale využiteľné aj počas bežnej výučby.
4. Významné chemické prvky a zlúčeniny
4.2. Názvoslovie a vlastnosti vybraných anorganických chemických zlúčenín
- SOLI - videoprojekt
- CHAMELEÓN MANGÁNU (experiment)
- VLASTNOSTI MODREJ SKALICE (experiment)
- MODRÁ SKALICA a MIRKOORGANIZMY (experiment)
- TVRDOSŤ VODY (experiment)
- SYNTÉZA PIGMENTOV (experiment)
- AZURIT a MALACHIT (experiment)
4.3. Neutralizačné a redoxné reakcie
- NEUTRALIZÁCIA
- pH INDIKÁTORY
- REDOXNÉ DEJE
-
- RAD REAKTIVITY KOVOV (projekt)
- MEDENKA (experiment)
- HRDZA (experiment)
- SIDERIT (projekt)
- BATÉRIE (projekt + experiment)
- KYSELINA CHLOROVODÍKOVÁ (projekt)
- ELEKTROLÝZA NaCl a pH (experiment)
- PRÍRODNÝ pH INDIKÁTOR (experiment)
- FAREBNÝ ROZSAH NIEKTORÝCH PRÍRODNÝCH pH INDIKÁTOROV (experiment)
- POP ART S PRÍRODNÝM pH INDIKÁTOROM (experiment)
- ZMIZÍK alebo POZITÍV a NEGATÍV (experiment)
- FAREBNÁ BANKA - MIEŠANIE FARIEB (experiment)
- pH VODY (experiment)
- pH LÁTOK POUŽÍVANÝCH V DOMÁCNOSTI (experiment)
- pH INDIKÁTOR A ZDOBENIE MEDOVNÍKOV (experiment)
- pH INDIKÁTOR A SNEHOVÉ PUSINKY (experiment)
- MRAMOROVANÉ VAJÍČKA (experiment)
- STRIEBRO (experiment)
- HORIACE PÍSMO
- DYMOVNICA
- PRSKAVKY
- MEĎ A ŽELEZO
- CÍNOVÝ STROMČEK
- MEDENÝ STROMČEK
- POKOVOVANIE PREDMETOV - ŠPERK (experiment)
- GRAVÍROVANIE ELEKTROLÝZOU (experiment)
5. Chemické výpočty